Customer Feedback


The Company is committed to providing a high-quality service to all our customers in an efficient and effective way. In the event that you have any feedback or concern about our service, please inform us by following the instructions below:

 

  1. Complete a "Feedback Form" that is available at all the Company’s branches or you can download the Form by clicking here.

  2. Send the "Feedback Form" to the "Complaints Officer" at Company’s by fax to 17786010 or email to: customerfeedback@bahraincredit.com.bh

  3. The Complaints Officer will send you an acknowledgment within 5 working days.

  4. Depending on the required investigation, the Complaints Officer will send you an official response within 4 weeks.

  5. If you are not satisfied with the response, then you may need to inform the Complaints Officer who will escalate the matter to the Head of the Business unit at Company’s for final review and response.

  6. Should the response not meet your expectation; you may escalate the matter to the Consumer Protection Unit at the Central Bank of Bahrain.



تلتزم الشركة بتقديم مستوى عال من الخدمة لجميع عملائنا بطريقة فعالة وودية، كما يهمنا التعرف على مقترحاتكم وما يقلقكم فيما يخص جودة الخدمات المقدمة وذلك باتباع الاجراءات التالية:

 

  1. تعبئة "نموذج الاقتراح " المتوفر لدى جميع فروع الشركة أو يمكنك تحميل النموذج بالضغط هنا.

  2. إرسال النموذج المذكور إلى مسئول الشكاوى في الشركة بالفاكس على رقم 17786010 أو بالبريد الإلكتروني إلى: customerfeedback@bahraincredit.com.bh 

  3. سوف يرسل إليك مسئول الشكاوى إقراراً بالاستلام في غضون 5 أيام عمل.

  4. اعتماداً على التحقيق المطلوب سوف يرسل مسئول الشكاوى رداً رسمياُ على اقتراحك في غضون مدة لا تتجاوز 4 أسابيع.

  5. إذا لم تشعر بالرضا تجاه الرد المقدم سوف يكون لك الخيار بإبلاغ مسئول الشكاوى الذي سوف يحيل الموضوع إلى رئيس وحدة العمل في الشركة لإعادة النظر وتقديم الرد النهائي.

  6. إذا لم تشعر بالرضا تجاه الرد النهائي المقدم من رئيس وحدة العمل، يمكنك رفع الموضوع إلى إدارة وحدة حماية العملاء في مصرف البحرين المركزي.